20140729

Sommarlov pågår!

Jag tänker låtsas som ingenting, som att jag inte har varit frånvarande i blogg världen under lång tid.......


Så därför tar jag tillfället i akt och bjuder på lite bilder......och vi börjar med det som fyller våra varma dagar just nu! Poolhäng!!

Poolen är helt klart en av de bästa investeringar som vi någonsin har gjort!! Utan den så hade dagarna varit väldigt mycket tråkigare när man har sommarlov!

Detta året så kompletterade vi poolen med en sandfilterpump. 

Och OJ vilken skillnad på vattnet vi haft i år!

År efter år så har vi nämligen kämpat, renat och donat med den vanliga pumpen som följer med när man köper pool, men nu slipper vi alltså allt sånt jox!

Sandfilterpumpen kan alltså varmt rekommenderas!







2 kommentarer:

  1. Jag är ju så känslig ;-) att jag fixar inte pool hemma med stillastående vatten som många ska bada i tillsammans, klor är inget alternativ pga allergi... J säger att om vi skulle ha pool var vi tvungen att byta vatten varje gång jag skulle bada :)
    Men kanske skulle detta vara något för mig/oss... fast nu är det ju bara typ 20 dagar kvar av sommaren, sen är det skolstart = höst..
    Jo Du Janeth, tittar Du in till mig en gång i kvartalet lär Bullen bli lite annorlunda eller nu har han väl växt klart, han blev ju 3 år 18 juli.
    Hur har Ni det med hundar å kattor, blir det tillökning?
    Vill se massor av bilder :)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fast, klor använder man även med detta filter :(
      Men man slipper hålla på o rengöra filter, hålla på o mäta halterna i vattnet.....slipper anti alg medel o sånt jox.

      Vi har bara en katt kvar, lilla Martin😊
      Sen så har vi ju stora Lisa och lilla Yoggi och det är nog så långt vi tänker gå i förökningssynpunkt ;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails