20091009

God morgon fredag

Inatt har vi förökat oss och jag fick 3 blåmärken på min kropp.
Märkligt och en aningens mer information än vad ni ville ha?!

Ingen fara, för som vanligt finns det en enkelt förklaring till allt som sker i detta huset......
Så här är var det..........Jag gick till sängs vid 23-tiden igår, då var jag helt ensam.
Sen kom sambo hem ifrån jobbet & det var då allt började..........För då kom även Izabell in i vår säng, sen kom Simon och allra sist kom Philip.

Så förökningen i vår säng gick snabbt......dock inte smärtfritt.....Simons små "gaddar" har alltså lämnat spår där han har tyckt att det passar toppen att blåmärka sin mamma allra bäst ;)
Men men, härliga fredag är ju här och som vanligt blir det fredagsmys för hela slanten......men innan det är dags för fredagsmys så har vi en hel del annat att fixa och dona med.
Det står frukostar, dagislämning, umgänge och barnvakt på schemat idag och det är nu hög tid att ta tag i alltihopa.

Nu önskar jag er en toppen fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails