20091202

...........

God morgon Tisdag.
En helt vanlig dag, i helt vanlig ordning.
Izabell vill inte ha svarta byxor för det är inte fint. randiga strumpor är inte heller bra, blommigt är vad det ska vara.
Jag sprudlar utav saker som behöver få bli klara, saker som måste börjas på. men dagarna är för korta och orken är faktiskt nästan helt borta.
Drömmen som en gång fanns, finns där fortfarande men nu har jag inte längre 1.3 miljoners anledningar. nu är dom bara 995 tusen stycken och kan säkert prutas ner till 900 tusen stycken.
Mitt hjärta hoppar och studsar, längtar och vill. men det är nog så det ska vara när man drömmar har.
Vardagen gör sig påmind och frukost efterfrågas, drömmen blir som bortblåst.
Men snart hittar jag den igen och då ska jag gå på lätta moln och se till att få dom där ofärdiga sakerna klara.
Önskar er alla en toppen dag idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails