20110202

En uppskattad dag....

Jamen visst är det så.....
Att livet behöver ha sina tråkiga dagar.....intetsägande dagar.
För då kan man njuta desto mer av dagarna som inte är intetsägande.
Och efter gårdagens intetsägande dag, som vi dissade........
Så tog vi tag i vår onsdag och gjorde det till en helt annorlunda dag.

Och nu kan jag nöjt säga, att vi har haft en underbar dag =)
Izabell har haft lekdate med 2 stycken tjej kompisar.
Simon hade på samma gång lekdate med 1 stycke tjejkompis.
Philip hade lekdate efter skolan med en killkompis som går i samma klass.
Och mamman i huset, ja hon hade social stund med 2 stycken härliga mammor.
Men nu är det kväller och huset har precis återfått sin ordning.....
för det här med besök hela dagen, ja det syns.......men väl värt så klart!
Och från det ena till det andra....
så har en eventuell lösning på skötbordsproblemet hittats =)
Men en aningens för dyr lösning kan jag känna.....
så det får bli till att suga på det både en & två gångerSpoling Skötbord ifrån Ikea......
599 kr.

5 kommentarer:

  1. Här dissar jag direkt detta skötbord, det skulle jag faktiskt inte våga använda, ser alltför rangligt ut, tänk om det rasar ihop, benen viker sig... huvva!!
    Enligt läkaren ska medicinen fasa ut (?) och när kroppen vant sig bör jag må bättre... faan tro't ;-)
    Nu är det ju så att efter alltför ansträngande fysisk aktivitet blir jag i det närmaste sängliggande så snöskottning är väl inte vad jag ska roa mig med, pga min ohälsas skull.
    Men Du Janeth, utmaningen MÅSTE Du ju göra :) och nu har klockan äntligen blivit sängdax *lycka* :)
    Ha en bra natt, vi hörs i morgon *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Kul att alla de små haft roligt med kompisar och att Du haft en trevlig stund med kaffedrickning å go fika med härliga mammor :)

    Nu säger jag TACK för mig, in i dimman ;-) vi hörs om 5 - 8 timmar då jag är pigg (nåväl, mår aningen bättre) *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Vilken trevlig dag ni fick!!

    Skötbordet ser ut att vara samma serie som min den där matstolen. Jag tycker faktiskt inte priset var så farligt, om man jämför med vägghängda skötbord som jag kollade på i början.. Dom var betydligt dyrare trots att dom var begagnade!

    SvaraRadera
  4. Fiffigt skötbord:)
    Tur att dagarna inte är lika men ändå så härligt nödvändiga.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  5. 1 Diss och 2 hyllningar....
    Jag gillar i allefall konceptet av skötbord...men får kika lite närmare i verkligheten =)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails