20110323

BF+14.....

Jag är HÄR.....
Och av titeln att dömma....så har vi alltså inte lyckats fått ut knodden ännu.
Stora bävan för ännu en stor bebis är ju en aningens större nu.
Men i morgon så bär det av in till Kalmar.
Besök på spec MVC ska ske.
Kurvor ska granskas och fostervatten ska mätas.
För att så så att knodden mår bra.
Och mår h*n som h*n ska, så får vi vänta liiiite till INNAN vi sätts igång.
Så visst är jag HÄR, i bakgrunden......
Inte less på situationen i sig,
eller JO!
För ena stunden så ligger alla sinnen som de ska....
för att sedan skifta
och förvandlas till monsterliknande atomer som invaderar hela mig.
Men skickar massor av kramar tillbax till alla er söta,
som peppar och lämnar era "tassar" hos mig,
trots att jag inte tittar in hos er =(

10 kommentarer:

  1. Men SUCK!! VARFÖR kan dom inte bara sätta igång dig iaf, även om h*n mår bra? H*n kommer ändå tycka det är sjukt mycket roligare utanför den trånga magen ju =D Nä men skämt åsido... Bara gört!

    SvaraRadera
  2. Oj vilken lång väntan du har haft, hoppas verkligen "liten" vill kika ut snart! kramar

    SvaraRadera
  3. Och jag som trodde tystnaden på bloggen berodde på fullt upp med bebissniffning ;)

    Håller tummarna för en igångsättning på ena eller andra sättet snarast!

    Kram!

    SvaraRadera
  4. Åååååh jag som hoppades att du redan hade en gosig liten bebbe i dina armar.... Jaha det är bara att kämpa vidare! För snart MÅSTE det vara dags :D

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!!

    SvaraRadera
  5. Åh, vad jag har tänkt på dig sen du sist uppdaterade! Jag håller tummarna för att det starta av sig självt, snart!

    Många goa kramar från Karlskrona!

    SvaraRadera
  6. Kramar tillbaka och jag hoppas att alla kontroller visar det bästa:)
    Kram

    SvaraRadera
  7. spännande, lycka till!

    SvaraRadera
  8. Tänkte skriva något uppmuntrande men kom inte på något, fattar ju att Du håller på att bli tokig av att vänta, hur länge måste Du ha gått över tiden innan de sätter igång Dig? Beror det på hur bebis mår eller?
    *kramar i massor* Åsa

    SvaraRadera
  9. Jag förstår verkligen att det är jättejobbigt. Hoppas bebben kommer SNART...
    Styrkekramar!
    Kick

    SvaraRadera
  10. Tänkte bara tipsa om att just nu pågår flera tävlingar på min blogg, vinn valfria skor från crocs eller presentkort på 300 kr till en fotobok (alla som är med och tävlar får ett presentkort på 150kr så ALLA vinner!)
    Så passa på att gå in och anmäl dig!:)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails