20111107

Ett sista inlägg.......

Ett SISTA inlägg!

Eftersom jag INTE alls är mitt "vanliga" längre.....
Och eftersom DET just nu händer Såååå otroligt många ting på en & samma gång....
Så har jag nu satt STOPP för den här bloggen.
I tre år har "vi" umgåtts.
Genom skratt/gråt/glädje =(

Men jag "vänder" blad nu!
Många nya spännande utmaningar ska förhoppningsvis ta form =P

Så med detta inlägget, tackar jag för mig ;)

MEN.........jag finns på ny adress!

Så OM du/ni vill hänga med på en fortsatt resa i vår vardag!?
Lämna då en kommentar i det här inlägget.
Med namn & mail adress....
eller maila mig på; janeth.0303@hotmail.com
Så skickar jag en inbjudan, eftersom den nya bloggadressen är LÅST.
(det blir alltså ett inloggningsmoment för er som vill följa med i fortsättningen)

Sen vill jag avslutningsvis säga stort TACK!!
Till er alla =)
För fina kommentarer, heta diskussioner och
glädje/skratt/tårtar igenom dessa åren vi fått ihop.

Ha det nu BÄST!!

9 kommentarer:

  1. Jaaaaa! Jag vill dela dina dagar ;) om jag får?
    flerbarnslivet@hotmail.com

    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Kram till dig Janeth!

    juliasvardag@yahoo.se

    SvaraRadera
  3. Jag fortsätter gärna att läsa hos dig, kram.Milla/motvalls..you know, hihi

    ckkarmill@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Jaha, sedär ja =/ Men självklart vill jag ha en inbjudan till den nya bloggen =) /Syrran

    SvaraRadera
  5. Åh jag vill gärna fortsätta läsa...om jag får.
    Veronica - mamma till Theo och Tim

    veronica_134@hotmail.com

    Kram

    SvaraRadera
  6. Wow!!! Jag vill såklart vara med! Vill du skicka mig är du gullig? Isf gärna på FB för det vart för många moment för mig att komma ihåg mejladressen, skriva mejl o dessutom skicka... Trött jag blir! ;)

    SvaraRadera
  7. Självklart vill jag ju fortsätta följa dig, om jag får!

    cecilia.harald@gmail.com

    Kram!

    SvaraRadera
  8. Herregud, detta har jag missat. Jag vill mer än gärna se vad som händer hos er i fortsättningen.

    i_will_always_be_yes@hotmail.com

    Kramar,
    Jessica

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails