20111017

Fina ord.

Äntligen måndag, brukar det ju låta ifrån det här hemmet.
Men när man inte är på topp, tja då har man hellre lördag hela veckan ;)

För idag innebär måndag att det stundar skola för skolbarn, vaccination av 5,1/2 åriga dottern & slutligen utvecklingssamtal med stora sonen.
Det här är ting som jag just nu inte känner för.
Jag är inte på G och lever i ett "halvhjärtat" tillstånd =P
Dvs. Att jag vill göra saker HEL hjärtat men orkar knappt göra dom HALV hjärtat :(

Arg kan jag bli, på att det ska vara sååå svårt att köra över sinnet.....att jag inte bara kan ställa mig upp & borsta av allt negativt.
Men jag vet, låt allt ta lite tid....så är allt tillbax om ett tag.
Tålamod borde säljas på burk!!

Avslutningsvis så vill jag tacka er alla!!
För fina, peppande kommentarer.
För snälla ord som kommer både här, per post/mail och sms.
Det värmer & ger liksom styrka och insikt.
Rik känner jag mig, som har så underbara människor omkring mig, både Ir och här i bloggvärlden ;)

Kram till er alla & en fin start på veckan önskar jag er!



18 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen du mår bättre snart. Inte kul när man känner sig så.
    Och ja, knepigt att det inte funkar så att: "mind concurs body"! :-P

    SvaraRadera
  2. En fin start till dig med! Inget kul när man vill men inte har ork! Kram kram!

    SvaraRadera
  3. Helt tokigt juu, med J's dator kan jag kommentera i Din blogg. Märkligt.

    Fortsätt ta det lugnt, så lugnt nu en 6barns mamma nu kan ta det, gör bara det Du vill och är tvungen till, alla måsten och sådant som borde göras blir kvar... ifall Ola inte tar tag i det ;-)
    Du måste tänka på Dig själv, Ditt mående är viktigast, ta hand om Dig sjäv *kram, kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Ja det är lustigt det där hur man glömmer sig själv hela tiden.
    Hoppas din dag varit bra. Min blev lugnare än väntat, glömde av BVC och somnade med Milla på soffan :P

    SvaraRadera
  5. Sänder några cyberkramar och önskar er en bra vecka ;)

    SvaraRadera
  6. Försöker väl kommentera från min dator, orkar inte slå på J's... Annars vet vi ju att det tydligen fungerar.
    Jag hoppas veckan är bra, att Du får börja känna Dig piggare, att energin, glädjen återvänder.
    Kanske behöver Din kropp dagsljus, kolhydrater, socker för att må bra, serotonin nivån är kanske för låg, risk för höstdeppighet.
    Ha en bra onsdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Tack, ja det är skönt nä det är över och har gått bra :-) Hoppas du får en fin torsdag, här känns det som fredag av någon outgrundlig anledning.

    SvaraRadera
  8. Du får en liten uppmuntran från mig också, i form av en Award!

    Kram!

    SvaraRadera
  9. Har lyckats tappa min mobil, vet inte vad jag gjorde med den i fredags, kanske kvar hos mina föräldrar - fast de har inte sett den... eller tappat den på COOP :(
    Men nu vet Du ju VARFÖR jag inte hör av mig.
    Gjorde "finmat" (tacoinspirerad) igår som blev väl "sådär" gott.
    Låter bra att Du känner Dig piggare utan socker, det är verkligen positivt <3
    Ha en skön söndag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  10. Tack :-)
    Det är ju ingen typisk svensk högtid att fira men man får inte roligare än vad man gör sig och ungarna gillar verkligen Halloween. Jag har med kul men använder dem om täckmantel :-)

    SvaraRadera
  11. Nej men usch fy och blä *tycker synd om Dig*, jag hoppas verkligen Du mår bättre nu.
    Är Du dessutom ensam hemma med alla barn?
    *krya på kramar i massor* Åsa

    SvaraRadera
  12. Åh lilla stackarn, tre stora på en gång? Hua hua. Hoppas det snabbt är klart. Jag tror Milla har fler på gång föör hon är rätt så kinkig nu.

    SvaraRadera
  13. Hur mår Du i dag min kära vän?
    Jag hoppas allt är som det ska vara och att alla är friska och lagom busiga.
    Visst har även Ni höstlov denna vecka?
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  14. Tack Janeth. Kram Åsa.

    SvaraRadera
  15. Kikar in och talar om att jag saknar dina inlägg.
    Hoppas allt är väl med dig och de dina/Kramiz

    SvaraRadera
  16. Saknar Dig min kära vän, jag hoppas Du börjar blogga snart igen *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails