20141106

Off

Världens tråkigaste rubrik, jag vet!
Livet leker inte just nu-eller egentligen så gör det ju det.....leker!
Men kanske inte riktigt som jag vill att det ska göra.
Livet leker bergochdalbana med mitt sinne just nu......
Frustration är mitt förnamn och förvirring mitt efternamn! 
Det är pricken över i:et just nu.
Jag har pluggat klart, så långt är allt bara bra.
Nu söker jag jobb, lite överallt! 
DET är lite pirrigt när man har varit hemma i snart 4 år!!
På fredag ska jag på min andra anställningsintervju(var på en 2003 oxå)
DET är helt klart nervöst!

Sen har min 15 åriga son blivit utkastad ifrån sin pappa.
Och har flyttat hem till oss......
Vi gör allt för att han ska trivas- men han har inte bott i en familj på över 2 år.
Han har inte haft rutiner eller bestämda regler/ riktlinjer på lika lång tid.
Han har heller inte behövt ta hänsyn till någon/ något eller skött skolan.....han har dagdrivit, sovit där han velat & festat rätt så hårt.....
Detta är ganska mycket att jobba med om jag säger så.
OCH jag är så arg!!, för när man har kämpat för att detta barn ska komma bort ifrån just den föräldern så länge....när man har slagits med myndigheter och den föräldern......och man har försökt få just den föräldern att inse hur galet allt blir....så känns det nedrigt att han nu när han inte vill/ orkar med en uppnosig son- liksom bara har rätt att slänga ut honom.
ÄR det så man gör med uppnosiga tonåringar som man själv har skapat.....
ja då ska man ju inte ha några, den saken är klar!
Punkt.

2 kommentarer:

  1. Bra för sonen att han har Er.

    Är oxå rätt off... känner mig på väg in i den där väggen... kan man få nån psykos bara så där tror Du... pga man blivit sviken, ledsen?

    Försöker ta mig ur cola beroende äta bättre å tänka bra tankar ;-)

    Lycka till, jag hoppas Du får ett bra jobb.

    kram

    SvaraRadera
  2. Trodde ju att Du skulle ha uppdaterat å berättat vad som händer just nu i Ditt liv.

    Saknar Dig.

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails