20090913

Söndags morgon

Att hinna med och njuta utav årets troligen sista sommardagar är helt klart super svårt, eller rättare sagt så hinner man faktiskt inte med att njuta.
Nu är det nämligen dags att försöka hinna med och dona och fixa med trädgården inför hösten. Poolen ska väck, ute möblerna ska plockas undan och trädgårdslanden ska rensas. Tråkiga sysslor som tar tid men som ändå är ganska så nödvändiga.

I morgon är det återigen måndag och vardag, veckorna rullar på och mitt ibland alla måsten som finns under veckodagarna så vill man försöka hinna med någonting annat än just bara måsten.
Men idag måste jag ta itu med alla barnens garderober igen.....det var inte länge sedan det var dags för att plocka fram/köpa hem alla sommarkläder som behövdes.......nu är det återigen dags att plocka undan sommarkläder och istället fylla på med varma och härliga höstkläder.

Men innan jag tar itu med alla måsten så ska jag njuta utav en kopp te och drömma mig bort i ett par kataloger som är välfyllda utav höstens mode.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails