20101217

Endast mamman är vaken.

Hihi, här sitter hon som oftare än oftast får "äta" upp det hon sagt....
Ikväll fick hon alltså äta upp julgröten själv ;)
Barnen sover sedan lääänge,
dom hann knappt sätta sig i soffan innan dagens ute vistelser tog ut sin rätt.
Men å andra sidan,
så är det inte så ofta, som man som mamma får ha det så här slappt....
Så jag njuter för fullt!!

Och i morgon stundar det julhandling =)
Julmat och dom sista julklapparna ska inhandlas
Och det blir återigen en "tjej shopping".
Endast jag och Izabell drar in till stan, det blir toppen skoj.
Men det kommer nog att ta tid,
för vi kommer troligen få sällskap av väldigt många andra julshoppare.

Så det är nog lika bäst, att det får bli en tidig kväll i kväll.
Så att dagen kan börjas extra tidigt i morgon.
Men innan det ska släckas ner, så tänkte jag passa på att tävla lite.
För tomten som brukar komma hem till oss, tja.....
.....han lyckas alltid glömma bort mamman i huset =(
Och den här julklappen skulle jag verkligen inte tacka nej till ;)

”Jag är med och tävlar i Carolinas Julkalender om en valfri skötväska från Willvin
(värd upp till 1095 kr)! Var med och tävla du också!”
Tävlingen avslutas söndagen den 19 December klockan 15.00
Men nu önskar jag oss ALLA en riktigt god natt!

6 kommentarer:

  1. Men, skule det inte vara en julklapp till dig? Kör ni inte med önskelistor så alla kan se vad du önskar dig? Hoppas du vinner iaf!

    SvaraRadera
  2. Haha, söta du! Det fungerar inte med önskelistor i detta hemmet.
    "Tomten" har aldrig fattat galloppen ;)
    Och den vinsten hade passat mig toppen, nu när det snart är dags för knodden att titta ut =)

    Kram och god natt!

    SvaraRadera
  3. Då håller jag tummar och tår för att DU skall vinna!

    SvaraRadera
  4. Hallåj, vad skönt med en egen stund:)
    Ja, ensam i julhandeln är man inte..hoppas ni ens tar er ut i oväders snön...Kör försiktigt och jag håller fingrar, tår och allt annat löst hängande ;)) delar på min kropp, gapskratt.
    Så nu vinner du alldeles säkert!!!!
    Kram Milla

    SvaraRadera
  5. Skulle ju gärna gjort Dig sällskap över en tallrik tomte-gröt, är ju tyvärr typ den enda i familjen som gillar denna goa gröt.
    Ha en bra shoppingdag och ta det lugnt *kram* Åsa

    SvaraRadera
  6. Funderar och är lite orolig men hoppas på det bästa, jag hoppas verkligen att Din frånvaro pch noll blogguppdatering beror på att Du haft roligare saker att göra, att det inte beror på fler missöden eller andra tråkigheter.
    I dag är det måndag och det börjar verkligen dra ihop sig mot jul... Ha en bra dag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails