20110608

Nytt "ansikte"

Hihi, bli inte rädda....över att jag enligt mig själv; Äntligen,
har lyckats fixa & trixa till mig en ny header......ja den där uppe ;)
Jag hade ju en....en gång,
men nu har det ju tillkommit en ny familjemedlem.
Men som sagt, nu äntligen så är den på plats.

Kruxet när man ska greja med saker, som kanske inte riktigt är ens "grej"
.....ja det är ju att allting tar så lååång tid =(

Därför går nu ögonen i kors
och för att undvika att ha ett tangentbord in"tatuerat" i pannan i morgon bitti
.....så ska jag nu bege mig upp till sängen =)

God natt & tack för idag!

6 kommentarer:

  1. Så fint du har gjort! Och vad duktig du är! :-)

    Själv överlåter jag sådant med varm hand till mycket datakunniga äldsta dottern, superlyx att ha en sådan i familjen! ;-)

    SvaraRadera
  2. Du är visst duktig och det även om du har tangent-avtryck i ansiktet idag, hahaha.
    Det tar tid.
    Jag gillar hur du satt samman bilderna och typsnittet känns personligt...Den är verkligen, du, och med alla goa barnen...Det är klart som korvspad att den personifierar din blogg.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Blev ju super =D/Syrran

    SvaraRadera
  4. Finfint, vårfräscht. Bra gjort!! Min blogg fixar en annan Åsa :) själv säger jag bara jaa till allt hon föreslår.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Tusen Tack tjejer =)
    Jag är faktiskt sjukt nöjd och som jag sa till Milla tidigare idag, så har jag nog "hittat hem" ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails