20110923

Trots historia

Morgonens lilla trots historia är sedan lääänge glömd ;)
Ifs så kommer den lilla 3 åringen säkerligen hinna säga några väl valda ord till innan det är kväller, men det får jag tackla då!

Jag lägger ju inte så stor möda på att bråka om & med det här med trotsen.
Utan jag säger ifrån och hoppas att det snart har gått över =P
För egentligen så är det ju en fas att ta sig igenom precis som tonåren!

Och trots den trotsiga morgonen, så fick vi en toppen dag!
För efter dagis lämning så gick jag & liten vild osovandes Matilda på 1 timmes promenad. Rogivande & skönt =)



Lunchade gjorde jag på tu man hand, för då sov äntligen det vilda barnet.



Och nej det är inte smör som ligger i drivor på brödet, utan philadelphia ost =)

Och sen var det dags att återigen hämta hem dagis barn!......
I vanlig ordning så hämtas favorit leksaken direkt när vi kommer hem, och sen ner i närmaste sacco säck för att vila.....



Men nu är det dags för oss att börja med maten :)
Sen är det fredags mys för hela familjen!

Hoppas att ni andra, precis som oss, oxå har haft en toppen dag,

5 kommentarer:

  1. Härligt med ett livstecken ;-) jag har ju varit orolig hela dan att sopbilen tog Dig...
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Rätt skaplig dag här, trots att jag inte gjort något speciellt
    Jo, fikat, läst och löst korsord har jag som vanligt ägnat mig åt
    Men nu det denna årstid när jag inte har energi till någonting

    Ha en bra kväll

    mvh

    SvaraRadera
  3. Skönt med matro =D
    Hoppas att er fredag blir full av mys.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hon är så söt den lilla vilda :-)

    SvaraRadera
  5. vi hade en luuugn och skön fredag :)
    Maten ser jättegod ut! :D

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails