20100701

Strosar runt

God förmiddag sitter nog inte på helt fel plats.
Idag är det första Juli.....helt otroligt!
Sommarveckorna bara rusar iväg, men härligt väder och långa ljusa kvällar bjuds vi ju på.
Välbehövligt och väldigt mysigt är det =)

Jag har strosat runt ibland mina favorit bloggar, läst och inser att det sprudlar utav sommar energi hos många utav er.
Energi är ju någonting som det kanske inte finns så mycket av just hos mig just nu. Men jag gör så gott jag kan, men försöker att lägga energin på det allra viktigaste.
För tillfället så tar jobbet en stor del utav energin. Jag älskar mitt jobb och lägger gärna energin där. Men den största biten energi, ja den lägger jag ju på familjen, så klart =)
Men som ni kanske förstår så blir det inte så mycket över till annat, som det här med att blogga......jag får hoppas att ni har överseende med det.........men jag håller på att ladda batterierna.

I eftermiddag är det dags att jobba några timmar igen. Jobbade igår eftermiddag/kväll och tycker nog att jag passar för det här med att jobba kväll.
Då får man hela långa dagen med barnen, då hinner jag njuta och leka innan det är dags att lämna hemmet.

Och det är precis vad jag ska göra nu....njuta av min dag och umgås med min härliga familj =)

Trevlig Torsdag på er!

11 kommentarer:

  1. Ja, att få med barnen på samma vilsamma aktivitet är ju inte så lätt...
    Ha en bra dag :)
    Kram Kick

    SvaraRadera
  2. Det är klart att du gör rätt i att lägga energin på där den bäst behövs:) Är kvar när du känner lust att blogga igen:) Njut nu av det som är viktigt för dig ,så återvänder krafterna snart...På återseende.SommarKramar Milla

    SvaraRadera
  3. Tyvärr nej, jag sitter inte i solen och läser en bra bok.
    Åska & regn, grått & trist är vårt väder.
    Noll energi & lust, trasig dator gör att det blir mindre bloggande.
    Roligt att Du trivs på jobbet, förhoppningsvis gör denna "egnatid/vuxentid" att Du får mer energi, mår bättre och känner Dig piggare.
    Ha en bra fortsättning på torsdagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Ja underbart med sommar! Kan knappt fatta att det redan är juli. Snabbt som tüsan går tiden ibland.. Hoppas ni fick en mysig dag och att det går bra på jobbet ikväll ;)

    SvaraRadera
  5. En fredagshälsning *kram* Åsa

    SvaraRadera
  6. Hänger framför datorn i brist på energi att ta mig för något, ute är det nästan för varmt och inne är det samma värme.
    Jag hoppas allt är bra med Dig.
    Ha en skön lördag *kram* Åsa som strax ska lämna datan och då även dra ur kontakten.

    SvaraRadera
  7. Halloj, kikar in för att säga hej, hoppas ni har det gott i solen:) Kramar Milla

    SvaraRadera
  8. Hej, kul med ett livstecken från Dig, har saknat Dig/Dina kommentarer.

    Jag trodde ju (hade hoppats) att det skulle vara slut på dessa "måsten" och att jag tillsammans med Elin & J skulle ha en lat julimånad utan krav, men det sket sig direkt, hittills har jag varit till sjukgymnasten (förra veckan) och i dag ska jag till sjukhuset i Lycksele, ingen rast ingen ro, bara massa behandlingar & undersökningar.

    Att jag dessutom har varit till frissan och klippt mig kort samt gjort en hemfärgning både på mig och min mor har ju gjort att dagar gått.

    Jag hoppas allt är bra med Dig och Din familj, att Du har det okey på jobbet, att energin återvänder och att Du känner Dig piggare och gladare.

    Efter denna långa avhandling säger jag: Ha en skön tisdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  9. *Jag saknar Dig, kram Åsa*

    SvaraRadera
  10. Hoppas ni har haft en skön sommar...med husvagn och allt:)
    Kikar in för att säga hej och att det är tomt utan dig. Men vi ses förhoppningsvis senare..Kram Milla

    SvaraRadera
  11. Blir orolig att det hänt nåt allvarligt med dig? :(
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails