20100823

Skrivkramp!

För ett par dagar sedan, då jag var på jobbet. Så fick jag frågan om jag fortfarande bloggar......jag svarade ju som det är; Att NEJ, jag har varit väldigt off på just den punkten......väldigt länge!
Men så tänkte jag efter och kom på mig själv att jag nästintill hade ljugit i mitt svar =(
Jag bloggar ju var dag....HELA tiden!
Men det är inga ord som hamnar på bloggen, inga ord som blir till text, som kan läsas av någon annan.
Jag har massor med ord, ideèr och upplägg, men ingenting som jag......när jag väl hamnar framför datorn, kan förmedla eller för den delen kan få ner i text form =(
Kanske handlar det om en enkel skrivkramp....eller helt enkelt bara en stunds frånvaro ifrån mina vanliga, dagliga sysslor.

HUR SOM HAVER, så känner jag mig redo!!
Jag tror att det är dags nu, att vika upp skjortärmarna och ta itu med allt som jag egentligen gillar.....men som jag helt har förträngt väldigt länge.

JAPP, så får det bli!
Nu ska här bloggas och nu ska här delas livsöden med er andra härliga bloggare igen.....på GOTT och ONT =))

Kram på er!

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails