20100629

God morgon!

God morgon alla härliga!
Idag är det tisdag och det betyder att Janeth är ledig =)
Inget jobb, utan bara sol och ryggläge.......förhoppningsvis ;)
Ifs så älskar jag mitt jobb, men det är minst lika härligt att vara hemma och bara få njuta utav min härliga familj!

Lilla sambon har ju semester nu......eller rättare sagt så är han både pappaledig/varvat med semester.
Jag kommer ju att jobba alla veckor som han är ledig på, men jag har valt att jobba lite mindre, så vi kommer att få en hel del lediga och lata dagar tillsammans i allefall.
Och det är ju super bra! För på självaste midsommarafton så blev vi med husvagn ;)
Japp, ni läste rätt........husvagn!
Ingen ny, stor och flådig sak, utan en äldre & lite mindre =)
Men himlans så trevligt man kan ha med en husvagn!
Så efter att vi hade umgåtts med härliga vänner och haft toppen trevligt hela midsommarafton, ja då kunde vi mjukt lägga oss i vår lilla vagn och inte behöva bekymra oss för sängplatser hos någon annan.
Så dagens tips till er andra......är att köpa husvagn......för då är man alltid garanterad sovplats, man kan åka runt i vårt avlånga land och landa lite varstans & man har alltid en extra sovplats om man får gäster som vill sova kvar OCH barnen älskar den =))

KRAM på er allihopa och hoppas att vi alla får en toppen dag i dag =)

5 kommentarer:

  1. Grattis till att blivit husvagnsägare, skoj :)

    Roligt att Du trivs med att jobba och tycker det är skoj.

    Jag hoppas Du/Ni får en härlig lat och solig tisdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Vad kul med husvagn...har ni vägarna förbi så har ni ju sovplatsen med er, hihi=D
    Tror det är ett roligt och lite billigare semesteralternativ här i Sverige...Jag skulle kunna tänka mig att prova på det livet jag med. Men inte i år...Skönt att du är lite ledig och kan njuta av sommaren. Här står det PMS & 27 grader på schemat...aningen trist kombo:/
    Sommarhälsningar Milla

    SvaraRadera
  3. Har du jobbat? Trodde du varit sjukskriven!

    Men ååå vad mysigt! Husvagn är kanon!! =D Fast hade inte ni redan en gäststuga på hjul? xD Här haf vi iaf en stor tomt att ställa upp en husvagn på om man känner för det ;)

    SvaraRadera
  4. Jaha du tänkte så du! Ja vi får väl ta och komma och sova hos er i sommar nån gång när du är ledig då =) Då behöver ni inte bygga ut längre nu då? ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails