20140807

Dagens sallad!

En liten uppdatering, mitt i solgasset! 
Jag njuter.....så gott det går.....
För penicillin som man får ont i magen & mår illa av, är inte roligt att äta mitt i sommaren, precis när man vill njuta 100 procent av värmen och solen!
Men men, bara 2.1/2 månad kvar nu!

Det enda som jag egentligen klarar av att äta just nu.....och som inte får mig att må ännu mera illa.....
Är sallader i olika former!
Tur att jag gillar sallader i olika former!
Annars hade det troligen varit sketa jobbigt, 
för "äta bär man, annars där man"

Men nu......stundar det ihop plockning i hemmet. Och så ska det trillas köttbullar!,för i morgon så ska det packas matsäcksväska. 
För i morgon så styr vi nämligen mot Ölands djur och nöjespark!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails