20140926

Packar ihop!

Nu packat vi ihop, lägger ner och tackar sommaren för denna gången....
Och precis som förra året och året innan det.....och året.....ja ni fattar!, så frågar jag mig själv; Varför tog jag inte unden poolen förlängesedan!?! Alltså långt innan det började växa alger i den....igen!!
Aja, bara att bita i det äckligt sura äpplet och tvätta, tvätta och tvätta! Innan poolen kan läggas undan till nästa år.

Och sen är det dags för studsmattan att bli vinterförvarad & då gärna innan det kommer en ny storm och blåser iväg den in i kohagen hos grannen....
Men först, bara några hopp till mamma!!

2 kommentarer:

  1. Tänkte på detta med studsmatta nu, det sägs det ska bli storm, klass 1 varning, men men förhoppningsvis i te här och troligtvis flyger studsmattan inte i väg. Vi måste binda upp - heter det så? - vårt nyinköpta lilla träd, vi köpte det i juni... Risken är att det kan gå av eller att älg rådjur äter upp det.
    Elin har ingen vinterjacka, så om Izabell får gå utan skor får Elin frysa i vinter ;-) just nu har hon haft samma jacka som vinter 20012 & 2013 och den är både lite för liten å rätt välanvänd efter två vintersässonger.
    Är skitförkyld, igår kände jag att jag fått den manliga varianten av förkylning.
    Vi planerar tillökning :) typ 8 oktober.
    Nu dax att tvinga barnet i pyjamas, mot tandborste å sedan säng.
    I morgon måste vi köpa en födelsedagspresent, Elin ska på kalas på söndag.
    Ha det världsbäst, kram

    SvaraRadera
  2. Joo jag glömde Kul med bilder :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails