20140901

Vart tog den vägen.....

Galet!, som tiden snurrar på!!
Vart tog Augusti vägen?, men framförallt!-Vart tog jag själv vägen?!

Ledtrådar till svaret på den frågan, torde vara:......organiserat kaos, struktur upprättning & livsnjuteriet!

Att vara förälder till 5 stycken skolbarn, kan minsann vara rätt så nervkittlande.....innan alla har kommit in i rätt banor efter ett långt sommarlov.
Sen tillkommer mer eller mindre "arbete" när skolorna startar....mat, kläder, sovtider, läxor, fritidsaktiviteter och annat smått o gott
Och så var det ju det där med att man som förälder alltid ska vara allert och hänga med!
Jag hänger verkligen inte riktigt med just nu......
Men jag har idag avslutat dundermedicin kuren, som jag fick för att bota mina utslag i plytet.......
Och hoppas att jag numera kan slippa ha ont i magen & må illa och kanske kan få äta annat än sallader.....
För risken att jag förvandlas till en kanin...
.......är nu överhängande nära!

1 kommentar:

  1. Länge sedan det dök upp nån kommentar från Dig... jag vet ju inte ifall Du skrivit någon? Tror dock icke kommentarer försvinner precis varenda dag... även om det är problem med kommentarer både här å där.
    Fort gick det att komma in i vardagen igen.
    Elin trivs som fisken i vattnet :)
    Hur går det för Emma?
    Och för Din store son A, har han funnit den smala vägen... fungerar det okey?
    Ha det världsbäst, kraaaaam

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails