20090806

Trötter

06.01
Mamma, jag vill gå ner nu.......
Mamma, jag vill gå ner nu.......
Mamma!

Å mamma är så trött, bara en liten stund till.......zzzzzz

06.05
Mamma, jag vill gå ner nu.......
mamma....

Mamma vill bara ligga här i sängen och drömma en liten stund till Philip....snälla....
Drömma om härligt väder, badstränder, glass......ingen tvätt och inga smutsiga fönster.....och en mindre förmögenhet på banken......
O nej, jag glömde ju att lämna in lottolappen igår........nu har jag ju gått miste om alla miljonerna.....igen....

06.09
Mamma nu vill jag faktiskt gå ner!

Nu är klockan 08.35 och alla är uppe, påklädda och mätta i magen efter frukosten. Och jag vet att jag inte behöver vara ledsen över alla miljonerna som jag missade igår.
Jag är redan snuskigt rik, jag har 5 härliga ungar, en super sambo och ett hus att bo i!
Lyckliga jag!

2 kommentarer:

  1. Då antar jag att illamåendet gick över?

    SvaraRadera
  2. Haha!! Japp somnade trots må illa i halsen......framför datorn :))

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails