20110808

Avig......

Egentligen, så har jag massor av ord som vill UT!
Men det är så där sent just nu, så jag tror att orden om dagens kalas & andra ting.......
Helt enkelt får vänta på sig tills i morgon.

MEN dagens STORA nyhet, måste jag ju få kläcka innan det är dags för sängen.

För så här är det ju......att våran lilla Matilda, har varit en aningens AVIG ett tag nu.
MEN nu vet vi varför.........TAND nummer 1 har nämligen ploppat upp i hennes mun.

OCH självklart så måste man ju testa att "tugga" med den ;D
God natt!

7 kommentarer:

  1. Åh, jag funderar på om Milla kommer få tänder tidigt med för hon stoppar nästan hela näven i munnen och dreglar som bara den :P

    SvaraRadera
  2. Första tanden är alltid speciell, även om det inte är första barnet ;))
    Kramiz och önskar er en fin dag

    SvaraRadera
  3. Gullungen! Ja det är ju inte så konstigt att det blir lite knas med humöret när tänderna är på g... Har ju själv en visdomstand som envisas med att gå fram och tillbaka ( moget ) o det gör ju baskat ont ibland. Ha. En bra dag! Kram :)

    SvaraRadera
  4. Ja jag saknar som sagt de där rutinerna massor :P
    Ha en finfin dag :-)

    SvaraRadera
  5. Sötaste Vilda Mayhilda <3

    Det känns som om Elin inte fick tänder förrän hon var närmare 1 år... måste kolla upp :)

    Ha en bra tisdag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  6. Oj oj oj, stora nyheter! :)
    Hur gammal är hon nu??
    Min grabb dreglar som tusan och biter på allt han kommer åt så jag antar att det blir tänder snart. Han är knappt 4 mån.... //Amy

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails