20100215

Tävling hos mig

Eftersom snön fortsätter att hålla Sverige i ett vinterlandsskap så passar ju denna tävlingen toppen.
Om inte annat så kan ju nästa års vintermössa få dimpa ner i brevlådan redan väldigt snart.
För nu har jag fått äran att hålla i en riktigt braig tävling.
Denna gången är det en funktionsmössa ifrån Wilma & Morris som ni tävlar om.
Jag har ju berättat om hur nöjda vi är med Simons funktionsmössa ifrån Wilma & Morris.
Och nu är det alltså någon utav er som har chansen att vinna en likadan modell, i valfri färg och storlek. Värde 299 kronor.


"Jag tävlar om en funktionsmössa i valfri färg och storlek ifrån Wilma & Morris hos flerbarnsnettan. Var med och tävla du också"

1 Vinst chans.......
Alla kan vara med och tävla, även om ni har en blogg eller ej.
Titta in hos Wilma & Morris, välj vilken färg och storlek på mössa ni önskar.
Lämna uppgifterna med namn, mail och eventuell bloggadress, i en kommentar till detta inlägget.
Då är ni med i tävlingen och har 1 lott.

2 Vinst chanser......
Vill ni istället ha en större chans till vinst så kopierar ni bilden med den undre kursiva texten & publicerar den på din blogg, se till så att länkarna fungerar.
Har du ingen blogg så tipsar du tre stycken vänner om tävlingen via mail, även mig(janeth.0303@hotmail.com), så att jag ser att det är gjort på rätt sätt.
Lämna ännu en kommentar med länken, eller där du berättar att du mailat.
Då har ni 2 lotter.

Tävlingen avslutas söndagen den 28 februari.
Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Undrade just varför du inte skrivit nåt på senaste dagarna men kom i samma sekund på att du ju är i Sölvesborg! Man har väl koll ;)
    Hoppas ni har det bra!
    Kram Kick

    SvaraRadera
  2. JAG vill såklart vara med å tävla om denna kanon-mössan, för vi har då fortfarande vinter ;) Gillar den svarta bäst, och får väl gå på ditt tips och i så fall välja stl. 46? Du har ju redan min mailadress, men rätt ska va rätt, så för tävlingsreglernas skull så får du den ändå!
    carolineranglen@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Har publicerat tävlingen på min blogg, här: http://carro1985.blogspot.com/p/tavlingar.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails