20141010

Äntligen kan jag bjuda på ett leende!!

Efter X antal år utav vånda, smärta, fruktansvärd tandläkarskräck och tänder som har fått nästintill ruttnat i munnen innan jag vågar mig till tandläkaren......

Så blev jag igår färdigbehandlad!!!

Jag har gråtit, skrattat och kämpat hos en fruktansvärt sympatisk och genomgo tandläkare!
Han har stöttat och lyssnat och gett mig sånt självförtroende när det kommer till detta med tänder!

Och det fick jag igår fira med att blir försäkrad i tandvårdsförsäkringen!!
Om det är en lättnad!?! 
Det skojar man inte om!, aldrig ska jag behöva gråta över tandvärk mera.....eller att inte ha råd att betala behandlingar fler gg!!
Nu kan jag bara le stort och klappa mig själv på axeln.......ja tandläkaren oxå så klart😉

2 kommentarer:

  1. Faan så duktig Du varit Grattis kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jäkla mycke vännen❤️ Känner mig så stolt!!....äntligen;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails