20141002

Eko!!

Hur andra människor klarar av att bolla jobb, barn, läxor, handling, tvätt, städ .....ja allt ni vet som hör familjelivet till!, 
det undrar jag ibland!
För själv hinner jag knappt hälften....
Och det trots att alla barnen idag var tillbaka i skolor och på dagis!
Dock fick jag iväg veckans inlämningsuppgift, i tid!
Men jag har helt missat att kylskåpet ekar och i skafferiet hade inte ens skåpsråttorna överlevt och i frysen där det brukar finnas både bröd och kakor....ja där finns nästan bara IS!!
Eller egentligen så hade jag inte missat, utan helt enkelt skjutit allt framför mig och tänkt; Det jag inte hinner idag, ja det kanske jag hinner i morgon....

Såååå bara att ta "tjuren" vid hornen.......

Slutresultat återstå att se :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails