20141004

Kanelbullens dag!

Någon bild på Bullen bjuder jag dock inte på...
Men jag bjuder på bilder ifrån dagens skogsutflykt med tillhörande korvgrillning och machmallows, som avslutades med nybakade kanelbullar till efterrätt. 

En kanon härlig dag som alla uppskattade! 
Och hade jag inte bjudit ett par ensamma små gubbar till grannar på färska kanelbullar, ja då hade jag kunnat bjuda på bullfoton oxå!

Dagen/kvällen avslutades hos svåger och hans familj med god mat och trevliga samtal!
Så nu är man så där lagom mör!, och ska landa mjukt i soffan och förhoppningsvis så blir jag bjuden på nån trevlig film som pricken över i:et efter en härlig höst dag.

5 kommentarer:

  1. Du hade ju kunnat låna en bild på Bullen :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, det hade jag kunnat göra Åsa :) Men då hade jag kanske inte bjudit på några ute bilder i stället :P

      Radera
  2. Jag gillar Dina bilder så jag klagar icke.
    När det gäller att rymmas i sängen så kanske Frost gör som Bullen å lägger sig på golvet del av natten...
    Dina flickor är lika Dig, den äldsta å yngsta är mest lika varandra, fina flickor <3

    SvaraRadera
  3. Jo Du vet Du va... Vi fick ett valpexemplar som sover hela natten, de Du 😃 Bullen är väl inte helt nöjd, acceptera jo men ja visst, men glad å lycklig... Nä inte mycket.

    I dag har det varit lite mycket så strax sova sova kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hehe, han landar nog i sin nya roll snart ska du se vännen<3

      Radera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails