20150516

Ledig tid, spenderas i sängen!

Jo men så var det ju, att vi har ju hittat rutiner för det mesta.
Vi har lyckats fått till det ganska så bra....men! 
Ja det finns alltid ett MEN....,det finns en baksida......det finns alltid en baksida av allt....
Allt pusslande, planerande & utförande utav alla ting i livet som ska falla samman....kräver väldigt mycket utav kroppen och knoppen!!
Som människa mitt i livet, så tär detta pusslande väldigt mycket på mig.
JA, jag vet att jag absolut inte är ensam om detta och att de flesta slåss mot detta precis som jag.....japp-jag talar om STRESSEN!
Den har flåsat mig i nacken ett tag....genom trötthet, illamående, krypningar och hjärtklappningar.
Dumt nog så ignorerar man detta länge och fortsätter att sova för lite, äta för galet, skyndar sig ännu mera! Och ja, tillslut så säger kroppen STOPP!
Så idag är jag oförmögen att röra mig! Lider utav en fruktansvärd yrsel och med ett illamående som bubblar i kroppen....och en slående trötthet, får jag alltså begrunda mitt misstag ifrån sängen och hoppas på att vila kan göra susen!

1 kommentar:

  1. Usch huvva, låter inte alls bra, har Du pratat med doktor?
    Kanske bra Ni fick magsjuka... en chans för kroppen att hinna säga till hjärnan att något var fel ;-)
    krya på kramar <3

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails