20090716

Gårdagen

God morgon!
I allefall här i detta huset, Simon har lyckats sova ca 5 timmar under natten och eftersom allt är relativt så var det ju en toppen natt jämfört med många andra nätter :) framsteg alltså!
Någonting som inte gör framsteg är min sjukt tröga dator, jag har en känsla av att dom där data människorna vet vad dom gör. Eftersom mitt nu nya antivirusprogram gör att datorn knappt orkar arbeta nu när antivirusprogramet tar så sjukt mycket plats, så måste jag antingen städa ur något annat program ur datorn eller helt enkelt förnya mig med en ny dator med större minne.......smart uträknat alltså!
Men det får bli ett senare problem, för är det någon som kan vara envis så är det minsann Janeth :))
Vårt kompisbesök som skulle komma på fika igår, kom som utlovat och stannade över för både fika och kvällsmat. Alltså väldigt länge, men självklart super trevligt! Kanske inte det faktum att vi satt ute och umgicks eftersom barnen lekte ute och blev uppätna utav myggan stl L.......kan ju lova att jag ångrar mig idag :(
Tänkte avsluta morgonens rapport med några utvalda bilder ifrån våra REA fynd igår.

Jag har varit en sådan där tråkig sak som innan har haft samma par skor tills det varit dags att byta, men har på senare tid insett att det här med skor är ju super kul & då i synnerhet när det är REA! Ett par skor blev dock inte med på bilden.......dom är ute & cyklar med Alexander :)

Mammashopping, nödvändigt och någonting som görs väldigt sällan & därför välförtjänat!

Vet inte hur många ljudböcker jag har "släpat" hem till Sambons glada min, men en vacker dag ska jag oxå ta mig tid att njuta under ett träd i en hängmatta, lyssnandes till en spännande bok.

Så där ja, nu önskar jag er en härlig TORSDAG!

1 kommentar:

  1. Skönt att få sova lite, fina kläder du har fått handlat

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails