20100917

Äntligen Fredag

Nästan en hel vecka gången igen!
Det har varit en vecka med både trötta och sjuka barn....igen =(
Men det visste jag ju redan innan skolorna började, att det skulle bli massor av frånvaro till att börja med.....så varför låta så förvånad?!

Sen är det så att hösten är här för att stanna.......tror bestämt att det har regnat vareviga dag i över en vecka.....nästintill i allefall. Och Janeth är ingen regn tjej.......hon är mera en snö/sommar tjej. Jag tror faktiskt bestämt att jag hatar regn, NÄR man måste släppa ut barnen genom ytterdörren.
Annars är det helt ok, när man kan slappa i soffan, gosa ner sig under en filt och bara njuta utav ljudet som regnet skapar.......ja men DÅ älskar jag regnet =).......men å andra sidan så är jag ju en stenbock och då har jag ju rätt att vara velig i mitt tyckande ;)

Idag är det i allefall fredag.....äntligen!
Och idag ska det minsann fredags mysas på hög nivå......jag ska depp/peppa mig efter en väldigt tråkig gårdag =(
Igår fick jag nämligen beskedet att min lilla farfar hade gått bort..........väldigt tråkigt och ledsamt. Men som många peppande härliga människor i min närhet sagt; så var det precis så här han ville ha det.......så jag hoppas att han har det bra nu, även om jag saknar honom nått enormt.

NU ska den här mamman dra på sig regn kläder och bege sig ut för att möta upp minsta skolsonen, som kommer ifrån skolan nu =)

Trevlig fredag på er vänner!

5 kommentarer:

  1. Hoppas du får en mysig helg, och kan tänka på nåt annat! Kram!

    SvaraRadera
  2. Beklagar :(tråkigt att höra hoppas du får en mysig helg iaf hälsa dom små kram

    SvaraRadera
  3. Trist med Din farfar, av någon anledning tror man att ens föräldrar, far & morföräldrar är odödliga *kramar om*
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Halli hallå, vad står på?
    Hur mår du?
    Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails