20111008

Fortfarande öppet.....

Sjuk stugan håller fortfarande öppet.......
Dock är det stängt för nya sjuklingar ;)
Så nu ska vi bara få bukt på Matildas envisa feber & hosta =P
Dom andra barnen verkar numera vara helt ok!

Tillochmed så ok så att Izabell idag har varit på sitt första barnkalas utan föräldrar.
För mig som mamma så är det lika "stort" var gång barnen börjar göra saker helt själva.

Och när barnet var på kalas & pappa/sambo var hemma med resten av familjen......
Så passade mamman i huset på att roa sig.......





Japp......ett trist & säkert sk•t dyrt besök hos lokala tandläkaren har jag avverkat idag :(
Tråkigt nog så har jag mer ont nu, än innan tandläkar besöket!

Hoppas att ni andra har en minst lika " braig" lördag som oss!?

5 kommentarer:

  1. Ihhh, fick du ingen mysgas hos tandläkaren? Jag ska nog be om det nästa gång..Fast det kostar väl också skjortan :(
    Trist för Matilda att vara sjuk men naturligtvis bättre för er som mår bättre. Visst är det en skön känsla då barnen blir lite mer självständiga och kan gå på kalas själva. Gu, här kan jag ju lämna alla mina (två) hemma själva då jag åker och handlar. Ja dotra skulle ju helst vilja ha huset för sig själv jämt, skratt.
    Hoppas ni får en fin lördag. Kram

    SvaraRadera
  2. Aj aj! :-(
    Är inte tanken att man ska må BÄTTRE efter tandläkaren. Eller hur funkar din tandläkare? ;-)

    SvaraRadera
  3. Trist med tandläkaren, det borde ju blivit bättre. Tog du den bilden där? Haha vad kul i så fall.

    Tack för tumhållningen, jag tror hon väljer ut favoriter som man sen får rösta på. Den 16/10 har hon valt sina favoriter. Med lite tur blir min bild en av dem.

    SvaraRadera
  4. Jag har sjuk tandläkarskräck jag med, känns som tänderna håller på att ramla ut. Jag hade gärna vunnit en massa pengar, blivit nedsövd och vaknat upp med ett dollarleende :-)
    Ha en fin söndag du med!

    SvaraRadera
  5. Tandläkaren är den sista person jag besöker
    Detta är pga den hemska tandläkare man hade i småskolan, dessa skoltandläkare har skrämt många

    Ha en bra söndag
    mvh

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails