20111003

Manglad

Ni vet det där talesättet;
Att man mår som man förtjänar!?
O yes......det är jag det!!
För helgen som precis har passerat, innebar måååånga gottigheter =P
Och för "någon" som har överlevt utan gottigheter ganska länge nu, så innebär en helg i svulst.....en måndag ifrån HELL =(


Så ja.....idag hägrar orden; Trött, Sleten & Manglad!

Dock är det uppenbarligen bara jag som lider utav socker abstinens idag :(
För resten av familjen är fullkomligt nerlusade med energi!!......att dom bara orkar ;D

Btw så har våran lilla sötlök idag fått sin 3:e tand!


Hoppas att ni andra där ute har en fin fin måndag!?

4 kommentarer:

  1. He he! Ja, ofta är det inte så trevligt med facit i hand. Men det är konstigt att "vi" aldrig lär oss...? ;-D

    SvaraRadera
  2. Man får stora ögon om man har varit utan något för lång tid
    Läxan är - lagom är alltid bäst

    SvaraRadera
  3. jag skulle ljuga om jag sa att jag varit pigg idag...

    SvaraRadera
  4. Visst är det så. När man väl hållt sig borta ett tag och blivit av med sötsuget så mår man kanon. Och när man sen trillar dit igen, som man ju gör emellanåt, då mår man verkligen BAJS i både kropp och själ, sen får man liksom börja om igen =P Själv påbörjade jag avgiftning idag!/Syrran

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails