20111004

Papper vid sängkanten.....

Det har ju varit ONT om hustankar på sistone ;)
Jag kan ju informera om;
Att det inte beror på uttråkade tankar....eller ånger tankar.......
Utan det har mest berott på,
att vi liksom inte har vetat åt vilket HÅLL tankarna ska gå.....
För vi har ju mest väntat på en dom;
Kan vi renovera det "nya"....eller är det dåligt så vi riva & bygga nytt!?

Vi har alltså väntat på.........


Och idag kom dom.......

Så......nu har vi svaret OCH nu kan tankarna få släppas lösa!!
Huset är i GOD vigör och kan utan problem renoveras till önskat utseende ;D
Hoho så spännande!!
OJOJ så skrämmande!!

Men just nu lägger vi alla tankar på hyllan tills i morgon....
eller en annan bättre dag.
För nu ska jag först & främst bunkra med extra mjukt toalettpapper vid sängkanten.
För familjen håller på att odla en ordentlig förkylning =(
Först ut är Matilda, snorig, ledsen & febrig.......
undrar bestämt vem som blir nummer 2!?
Ett som är säkert, är att toalettpapper kommer det att gå åt ;D

Och med dom orden,
önskar jag nu alla en lugn natt.......
med eller utan snorpapper & ledsna barn =P


4 kommentarer:

  1. Skönt att huset fick en OK stämpel där :-)
    Du, det där med socker, varje gång jag säger till mig sjjälv att jag skall undvika socker så blir jag desperat efter socker. Det är udda men sant :P

    SvaraRadera
  2. Nu håller jag mig inte till ämnet.
    Har du problem med att se mina nya inlägg?

    Jag har följt en blogg ett par dagar, och bloggens ägare påstår att hon inte ser när jag skriver nya inlägg och att det måste vara jag som har fel på mina inställningar

    SvaraRadera
  3. Oh, vilken lättnad! Jag förstår att ni har gått och grubblat över det beskedet. Skönt att veta så att ni kan fortsätta tankeverksamheten.
    Å, så över till snor.
    Nu kommer de. Höstförkylningarna och det har redan gått åt ett par rullar här tidigare i höstas. Jag gissar att det är väntat att det kommer en nummer två precis som ett brev på posten :/
    Trist men du är ju förberedd med "bunkrandet" av toapappret, skratt.
    Sov gott och godmorgon och nu godkväll för jag antar att du har intagit onsdagen nu :)
    Kramar Milla

    SvaraRadera
  4. Ååå vad roligt =D Med huset alltså ^^ Förkylda barn = Mindre roligt =( Hoppas på snabbt (och så smärtfir som möjligt) övergående!!/Syrran

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails