20111010

Tillfälligt avbrott

En gång för väldigt länge sedan, så krockade jag med den berömda "väggen"

Men god hjälp fick jag då.
Att se och lära känna mig själv.

Jag fick även ett själsligt verktyg.....
-Att veta när det är dags att dra i bromsen......så att man inte ska hamna i den där väggen igen!

Sen har åren rullat på.
Jag har dragit i den där bromsen ibland......men väldigt sällan :)

Ända tills nu!
Nu har jag tillochmed glömt att dra i bromsen :(
Nu är det nämligen kabel brand på G.......
Sinnet hinner inte med, tankar försvinner & kroppen gör ont :(
Nu återstår det därför bara att dra i nödbromsen =P


Så......jag håller mig borta ett litet tag.
Lägger det mesta på "is" & tar en paus ifrån så mycket som jag bara kan.......
Men jag återkommer snart igen.......









13 kommentarer:

  1. Pausa, andas och samlar energi och ny glädje. Jag finns kvar här när du väljer att återkomma.
    Massor av kramar från mig!

    SvaraRadera
  2. Uscha, det lät inget vidare. Ta hand om dig!!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag har ofta undrat hur du orkar hålla alla bollar i luften....
    Ta hand om dig och kom tillbaka till oss med förnyad energi och massor att blogga om. :-)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Dra i bromsen ett tag så ses vi sen! Kramar fina du!!! :)

    SvaraRadera
  5. Stanna upp ett tag och andas.Fika gärna i lugn och ro
    De äldsta barnen kanske kan hjälpa dig med vissa grejer

    Sköt om dej
    mvh

    SvaraRadera
  6. Ja ta det lugnt och ta hand om dig, vi finns kvar! Kram!

    SvaraRadera
  7. Tack, ha en fin tisdag du med och hoppas det känns bättre snart! Kram!

    SvaraRadera
  8. Men, huvva, låter inte alls bra, ta det nu lugnt och försök "bara vara", *kramar om*//Åsa

    SvaraRadera
  9. Tack, jag känner mig som överkörd av en ångvält så om du funderar i samma banor, be gubben göra ingreppet istället :P

    SvaraRadera
  10. Ja jag är väldigt färdig jag men jag fyller ju 40 nästa år så det underlättade beslutet. Du är nåra år yngre har jag för mig så mycket kan ju hända. Ha en underbar fredag!

    SvaraRadera
  11. Ses om ett tag då du landat. HA de gott så länge =)!

    SvaraRadera
  12. Tack, hoppas du känner dig lite piggare nu!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails