20110316

BF+7

Låt mig säga så här.......
Det spelar ju ingen roll om jag sliter mitt hår, biter i mina naglar......
Studsar upp och ner eller rent av lägger mig på soffan hela dagen......
Så är det ändå knodden,
som i slutänden bestämmer när den vill "titta ut"
Vilket alltså inte har skett ännu =(
Och jag vill inte klaga, för att få vara gravid, ja det är ju underbart =)
Så det är därför, jag är en aningens
(jaja, sk*t dålig på uppdateringar/fantasi/besök hos er andra)
just nu.
För dagarna går.....ibland väldigt snabbt,
men oftast väldigt långsamt.
Så för att göra även dagens historia KORT,
så återkommer jag när ENERGI är på topp
och när FANTASI kan ge lite mera läsglädje för er.......här hos mig ;)

9 kommentarer:

  1. Ååååå hoppas han/hom kommer snart! Jag tyckte att det var precis så som du skriver "babyn kommer när den vill", men det gällde faktiskt inte med Milton... Han VILLE INTE komma ut! Och efter nästan 2 veckor över tiden så var det tvunget att sätta igång mig (första gången för mig)! Jag vet inte hur det har varit för dig med dina andra graviditeter, men jag blev helt chockad denna sista gång :D Alla de andra har kommit ca 3 veckor innan bf.

    Hoppas att du får en snabb och underbar förlossning och så klart världens finaste lilla bebis! Håller tummarna att det händer snart så du får se ditt lilla mirakel!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  2. Åh, fy 17! Jag har gått över runt en vecka med alla mina och trots att jag vet att det kommer bli så, så fastnar jag ändå på BF- dagen. Och varje dag därutöver känns som en vecka...

    Skickar lite värkinduceringskramar till dig och så håller jag tummarna för ett "knodden-är-här-allt-har-gått-bra"-inlägg snart. Typ i morgon!

    SvaraRadera
  3. Lämnar en uppmuntrande kram och hoppas Du/Ni får en skön fredag och en härlig helg *kram* Åsa

    SvaraRadera
  4. Den lill* kommer nog snart, om h*n inte redan har gjort det ;) Vilket jag faktiskt tror att den har gjort :)
    Önskar er en fin lördagkväll.

    SvaraRadera
  5. Hallå, vännen.
    Vet inte om du har tid eller lust att kika in på bloggarna.
    Om du vill får du gärna maila mig om det är ok att jag får din mailadress.
    Hur som haver önskar jag dig/er en riktig
    solskens söndag.
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Bäbis kommit än? Hoppas det!
    kram Kick

    SvaraRadera
  7. Vet du vad? Jag tror minsann att du fått din lille bebis nu :D Jag hoppas det ialla fall!!!! Hoppas att du mår alldeles förträffligt och att du har en underbar start på denna nya vecka!

    Kraaaaaaaaaaaaaaam från ett soligt Mallorca!!!!

    SvaraRadera
  8. Länge sedan du uppdaterade. Kan det månne ha blivit bebis?

    Det är jättejobbigt att gå över tiden. Ett av våra barn kom före bf och det var nr 2 som valde att titta ut v 38+5. De andra är födda mellan 40+4 och 41+1. Den här gången har jag begärt igångsättning. Förra förlossningen startade inte som den skulle så jag blev igångsatt när jag var öppen 2 cm och inga värkar. 56 min efter att de satt kanylen i mig så var dottern född. Skulle det starta hemma hinner jag mao inte in. Känns rätt skönt att jag därför troligen får före bf den här gången.

    Jag hoppas att du ligger och snusar bebis nu! Kram

    SvaraRadera
  9. Förhoppningsvis kommer bebis medan sambo/pappa är hemma... Hur länge får man gå över innan de gör något åt den tjuriga bebisen?
    Lämnar ett gäng kramar och uppmundrande peppning, Du vet ju ut kommer ju bebisen... förr eller senare ;-) *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails