20110313

Ny strategi!

Hallå Söndag!
Jag hoppade över allt vad dator användandet hette igår.....
Ville inte genomsyra bloggvärlden med bitterhet =(
För bitter var precis vad jag var igår!
Ifs, så är jag lite bitter idag också....men det hjälper ju föga.
Så nu har jag lagt om strategi:
Jag räknar numera åt andra hållet.
Dvs: Jag har nu accepterat att jag troligen kommer att gå,
14 dagar över tiden.
Så nu kan jag se lite ljusare på det hela =)
För idag har vi gått över inte mindre än 4 dagar!!
Vilket innebär med enkel matematik.....att det bara är 10 dagar kvar ;)

4 kommentarer:

  1. Det gäller att vara positiv!! ;-)

    SvaraRadera
  2. Det låter som en bra ide, bättre att vara positiv än bitter, det hjälper ju dessutom inte, bebis kommer när h*n tycker det är dax vare sig om det är i natt eller om en vecka.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. That´s the spirit !!
    Just nu leker Robert doktor och undersöker mig. Han säger att jag har brutit skelettet??? Därför måste jag ta SJU sprutor. Aj aj aj
    Kram!!

    SvaraRadera
  4. Glada hejar rop avstår jag ifrån eftersom jag antar att varje +dag känns lite trist.

    Däremot skickar jag glada kramar och kärlek samt en nöjd son som fick sin idol Eric Saade som vinnare i Melodifestivalen. Ja, sonen skickar jag förstås inte:))

    Nu är det måndag och det vet jag att du gillar...Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails