20110301

Vår väder!

Jodå, här vilas det!
Det vilas i MASSOR,
så snart har jag nog vilat så pass mycket.....
så jag kommer att tröttna på det ;)

Och mitt i allt förslappande,
så blir man bjuden på semlor utav snälla svärmor.
LYXIGT värre och huuu så mätt man blir!





Kanske mindre passande, att både vara mätt OCH slapp.......
Det är ju liksom HÖG tid,
att städa av hemmet inför kalasandet i morgon.
Men med tanke på att det "bara" blir barnkalas,
så får det bli en light variant utav städning.

Har nämligen en känsla av,
att det kommer att behövas städas MER efter kalaset än innan ;)

Men FÖRST, så ska jag nog bege mig ut i det härliga vädret så råder ute.
SOL och plus grader så det slår gnistror om det.
Vår fåglarna kvittrar och TJA....vad är väl städning i jämförelse med det?!

7 kommentarer:

  1. Rutinerat! Klart man ska städa EFTER barnkalaset, innan är onödigt dubbeljobb... Kanske kanske kommer bäbisen denna veckan ?? :)
    Kraam

    SvaraRadera
  2. Mumsigt!!! Vilken tur du har!!! :)

    SvaraRadera
  3. Åh så gott med semla!
    Klart du skulle ut och njuta av vädret. Städa gör man helt klart efter ett barnkalas :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Kul med kalas :) klart Du ska städa efter kalaset :) Jag hoppas allt är bra i dag *kram* Åsa

    SvaraRadera
  5. Äntligen..har lånat dotterns dator eftersom min egen j#%&%&#a dator inte låter mig komma in på en del bloggar bl a din och du är ju min dagliga favvis:)
    Men puh, dotterns laptop verkar befrias från strul.

    Semlor är hur gott som helst och passar perfekt på solskensdagar.
    Hoppas att kalasandet blir härligt glatt och att lille 6 behagar att vänta:)

    Kramar i mängder till er allihop.

    SvaraRadera
  6. Visst är det i dag Izabell blir 5åring??
    Om jag nu inte blandat ihop dagarna... GRATTIS IZABELL kram Åsa & Elin, som tycker vi ska hälsa på Izabell så de kan leka lite ;)

    SvaraRadera
  7. Hallå, hallå???? Var är Du, har Du fått bebis eller är det "bara" 5års kalas som upptar all Din tid. *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails