20110314

Favvodagen av dom alla.....

Inser ju att det är måndag idag,
favvodagen av alla veckodagar!
Tänker ju inte låta den gå helt till spillo......
så vi har faktiskt städat lite.
Insåg även att PÅSKEN närmar sig.
Ifs så var vi flitiga i helgen och "vårade in"
genom att tvätta fönster och hänga upp nya gardiner.
Men några fjädrar och ris......nja det får allt vänta lite på sig.
För riktigt så nära känns det ändå inte....
även om grannen faktiskt redan har börjat pynta!
Måndagen till ära.....så blir det idag MVC besök!
Övergångstiden som jag fick för 14 dagar sedan,
skall alltså utnyttjas =P
Troligen så går det snabbt & smärtfritt,
så jag tänkte uppfölja besöket på MVC,
med ett besök inne på lokala ICA affären.
Inhandling utav hysteriskt mycket mjölk, bröd,
smör och andra varorsomtarsluthelatiden,
ska alltså inhandlas
Och troligen så är det så,
att jag kommer att vara sjukt trött sen när jag kommer hem igen.
Så rygg läge och slötittning på tv:n
får nog bli dagens avslutande nöje ;)

4 kommentarer:

  1. Kanske bebis blir sugen på att komma ut efter dagens besök på MVC, tänkte ifall barnmorskan klämmer å känner...
    Tack för Ditt matförslag.
    Påsk är det väl inte än på två, tre veckor eller nått sådant va?
    Elin fyller ju år på påsksöndagen och dit är det läääääääänge.
    Huvudvärk & trött, jag gör så lite som möjligt på längsta möjliga tid ;-)
    Handla ska jag göra i morgon efter lämning på dagis, Elin är direkt hysteriskt omöjlig att ha med på affär för tillfället.
    Ha en bra fortsättning på måndagen *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Va? Är det påsk snart? När?
    Hjälp, kanske är det dags att ta ner adventsgranen, skratt. Det är sant...vi har den fortfarande med belysning där ute haha.
    Ha en fin måndag.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Ingen bebbe ännu, vad det verkar... A ja, any day now :)

    SvaraRadera
  4. Hmm. Nu är ni nog allt på BB *tror*
    SPÄNNANDE!
    Kram Kick

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails