20110305

Inte över ännu.......

Så var det dags igen!
Tårtan är på väg att bli klar och om ett par stunder,
så kommer det flera kalasfirare för att gratulera Izabell.
dagens kalasfirare kommer i formen utav min minsta lillasyster,
hennes sambo & deras lilla Tindra.
Det blir alltså moster & kusin kalas för andra gången idag.

KUL för Izabell och allihopa för den delen.....SÅ KLART!
MEN i mitt sinne,
så hade jag förhoppningar om att jag skulle vara inne på BB nu........
OTÅLIG är mitt förnamn för tillfället.......
OCH jag har såååå svårt att koncentrera mig....överhuvudtaget.

HUR som HAVER och när allting sätter igång.......
Så tänkte jag bjuda på lite kalasbilder......
eftersom jag ändå inte har så mycket att förtälja världen ;)

Väntan på vännerna.....ja den var liiiite jobbig =)

Men sen så, ja då var det full rulle HELA dagen lång!

Och dagen därpå.....ja då var det ju dags för moster/kusin/mormor besök på självaste födelsedagen =)
3/3

Tårta.....igen!

Den "röda tråden" på årets önskelista......är ju ganska så uppenbar ;)

Men himlans så mycket PAKET!!

Och då är kalasandet ändå inte över........

Älskade sambons familj/släkt.......
ja dom har vi ju bokat framåt lite....
tills knodden i magen har tittat ut!

1 kommentar:

  1. Finaste Izabell.
    Härlig tårta.
    Kalasande barn.
    Skojjiga Hello Kitty.
    Kuligt med kalas flera dagar :)
    Förstår Du väntar och längtar, att tiden går rysligt sakta, men nu lär det väl "bara" röra sig om dagar, kanske timmar...innan lilla bebis kommer.
    Ha nu en bra lördag *kram* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails