20110428

Dagen till ära.....

Ombesiktningsdag idag!
Urk och tvi vale!!
Jag har vetat om det, i en hel månad har jag vetat det.
Att det idag är sista dagen för ombesiktning på stooora familjebilen.
I morgon är det körförbud, något som inte alls låter lockande.

Men mindre lockande är det,
att behöva packa in oss allihopa för att köra 8,5 mil tur och retur.
Jag orkar INTE!
Jag vill INTE!
Jag mår illa & får svettningar bara vid själva tanken på att behöva åka på ombesikting.
Och det känns ju både väldigt moget och väldigt vuxet.....

Så idag, torsdagen den 28/4 till ära,
så tänker jag slå ett slag för den kvinnliga charmen(läs "den kvinnliga listen")
Och helt enkelt hoppas på ett platt fall ifrån älskade sambon ;)
Så kanske jag slipper att fara in till stora staden med det här problemet.....

4 kommentarer:

  1. Sitter och väntar på att "någon" från sjukan ska ringa upp, av två olika anledningar... dels min eländiga värk, ryggen som har låst sig?? samt cirkus Fkassan, nu påbörjas jakten på bra skrivit sjukintyg osv ;( inte det mest roliga.

    Jag hoppas Du slapp peta in alla hemmavarande i bilen för ombesiktning, det nöjet borde väl Din sambo vilja ha för sig själv ;-)

    På lördag ska vi ha 5års kalas, Prinsess-tema :D

    Ha en bra fortsättning på torsdagen och denna vecka :) snart är det helg *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Usch då. Hoppas på att du slipper, och på att den går igenom såklart!

    Jag har funderat lite på om du var en smula ironisk i din kommentar i min blogg? Det där om att du är såååå nöjd med vagenen?? Haha! Men om du är det så är det ju kanon. För vi är nöjda vi med =)

    SvaraRadera
  3. Hoppas charmen gick hem :)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Lyckades du charma tillräckligt? ;)
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails