20110402

Nio dagar.....

Idag är det lördag!

Och våran minsta familjemedlem har intagit åldern nio dagar gammal =)

Att tiden går snabbt, ja det visste jag redan innan.

Men jag vet precis vart dagarna har tagit vägen.....

& det är huvudsaken!

Vi är nämligen allihopa kvar i ett rosa moln av bebis lycka.

Tar allt lite som det kommer och tillåter oss att bara vara.

Ungefär precis som det ska vara när det ska få "plats" en till.

Eller rättare sagt, en NY.

Som ska hitta sin plats i familjen,

men som även ska få rum med sina rutiner.

Men skönt är det.

För hela familjen har faktiskt tagit det hela med ro =)

Alla syskon har tagit allting på ett bra sätt.

Helt naturligt, så har dom släppt in en liten tjej i sina liv.

Det enda som är lite jobbigt,

är att dagarna är så korta.

Och syskonen anser att dom vill hålla, klappa och kela liiiiite till!

6 kommentarer:

  1. Vill se bilder på lilla underverket och Du måste ju göra en ny gruppbild... med lilla bebis på bordet och de fem syskonen runt om.
    Förstår verkligen att Du har annat att göra än att sitta vid dator och kommentera mitt bloggande... även om jag saknar Dig ;-)
    Kul att Izabell nu trivs på dagis.
    Att hon bråka för att hon vill vara där mer låter bra, då vet Du att hon har skoj och kompisar att vara med.
    Ha nu det jättebäst.
    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh, vilken fin liten tjej ;) och mycket hår ;) mys.
    Kramiz och ha en fin helg!

    SvaraRadera
  3. Det är ingen tavla utan ett lite större vykort som jag köpte för ett tag sen. Dessvärre minns jag inte var jag köpte det :(
    Å va mysigt med bäbis, och kul att det funkar så bra i familjen! Jag tycker Ebba och Majken är coola flicknamn. Robert skulle hetat Ebba om han varit en tjej...
    Kraam Kick

    SvaraRadera
  4. Åh, njut och gosa massa bebis! Lite avis är jag allt, hihi!
    Jag och Neo vill gärna komma på besök någon helg, hojta gärna till när ni kan! :)

    SvaraRadera
  5. Åh, vilken gullig bild på Simon och lillasyster.
    Det lilla leendet man anar på Simon säger allt om era rosa små moln.
    Njuta och mys massor.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hejsan hoppsan jag hoppas Ni fortfarande svävar på de rosa molnen och att allt är bra. Har pappa/sambo börjat jobba nu efter pappaledigheten eller blir han hemma ett längre tag?
    *kramar i massor* Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails