20110228

Måndagen är här!

Så där ja, då var självaste vardagen igång igen.
Sportlovet är över och veckan som är fullbokad är redan igång.
Philip hade inga protester alls över att åka till skolan idag,
trots att hans pappa är hemma.
Så skönt så, hoppas bara att den trenden håller i sig hela Mars ut!
Mammans första måste, har redan bockats av!
Sista MVC besöket innan beräknad BF dag har redan klarats av.
Dock gjorde det besöket, att morgondagens måsten.....är ombokat.
Jag fick nämligen ett sjukt jobbigt blodtrycksfall med HÖGT blodtryck som resultat!
Detta hände precis när jag skulle entra MVC.......
Så jag fick stanna liiite längre för att se så allting la sig till rätta igen.
Det gjorde det en aningens.....
Men lilla barnsmorskan sa åt mig att åka hem och vila på divanen......
Så morgondagens möte med Simons dietist, ringde jag och bokade om.
För jag tror,
att det kanske kan bli en rätt så tuff vecka ändå denna veckan.
MEN med knodden i magen, så var allting toppen.
Barnmorskan trodde nog att h*n i magen, lätt kunde ligga kvar där & växa i 2 veckor till.
Ni kan ju tänka er HUR populärt det lät i mina öron =P
Men nu, ja nu ska det vilas.....dock inte på någon divan......
Trevlig Måndag på er!

3 kommentarer:

  1. Det vill man inte höra, när det är så lite tid kvar.
    Men otroligt spännande ;) snart är h*n här ;))
    Ha en fin måndag!

    SvaraRadera
  2. Vila, vila, vila, ta det lugnt å vila lite till ;-)
    Moa, Måndagsälvan är absolut en tjejbok :) men både lättläst och lättlyssnad på, som go'natt sagabok helt okey.
    Jag förstår att Du inte riktigt gillar en till två veckors väntan på en färdigbakad bulle :D
    Ha nu en lugn & skön måndag med mycket vila *kram* Åsa

    SvaraRadera
  3. Vila ordentligt nu, men inte sjutton vill vi vänta 2 veckor till på den lille!
    Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails