20100105

5 Januari-2010

Sådär ja, då var nedräkningen avslutad.
Janeth fyller alltså hela 31 år idag. Hipp hipp hurra till mig själv......borde jag ju kanske känna, men nix.....än så länge så känns dagen som vilken annan dag som helst. Eller rättare sagt nästan som vilken annan dag som helst......jag vaknade nämligen med världens yrsel, huvudet snurrar och allt lutar åt vänster. Och så fort jag rör på kroppen så är det lika bra att lägga sig ner igen.......men en snabbis in på datorn är ju ett nödvändigt ont.
Så vi får se vad det blir av denna dagen, men som det ser ut just nu så blir det ryggläge. Men tårtan är ju redan fixad och färdig så självklart blir det lite kalasande ändå :)

5 kommentarer:

  1. Har redan slängt in ett inlägg men nu är du vaken så GRATTIS, vännen.Synd att du inte mår ok..hoppas det snart blir bättre. Stora Grattiskramar från mig här ovan Småland.Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Vad trist att vakna upp på det viset på sin födelsedag =( Hoppas det går över!!

    GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!! önskar Carro, Anders & Odin!

    SvaraRadera
  3. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN!!!
    //Marie

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails