20100126

Krassligt

God morgon......eller ja, hej Tisdags morgon kan vi säga.
Janeth är krasslig, dålig och ont i kroppen. Blev slagen utav någon konstig bacill igår, snabbt gick det men absolut inte smärtfritt.
Jag borde ju inte vara förvånad alls......vinterhalvåret är kämpigt när kroppens alla leder gör ont när det är kallt ute. Men denna vintern har det varit lugnt, jag har med lätthet klarat av dagarna. Så det kanske är ett litet bakslag, eller så ska jag bli ordentligt förkyld.

Hur som haver så gör kroppen ont och halsduken värmer halsen skönt även när jag ligger och vilar på soffan ;)
Då är det toppen att barnen kan roa sig själva en stund.......lego, tågbanor, dockhus och pippihus......ja det mesta är nu med i leken.


Dockhuset......en av de bästa julklapparna som Izabell fick......omtyckt utav alla barnen.
Nu är det dags för en värmande tekopp igen.
Trevlig Tisdag!

4 kommentarer:

  1. Skickar massor med krya på dig kramar från Palma och hoppas att det snabbt går över! Halsduk är en toppenidé även inne! Det brukar hjälpa massor på mig.

    Ha en härlig dag så gott det går och roligt att barnen är så duktiga och leker en stund för sig själva! Dockhuset är superfint :D

    Kram

    Angelica

    SvaraRadera
  2. Vilket fint dockhus..kul att de håller sig sysselsatta men tråkigt att du inte mår bra. Jobbigt att vara sjuk när man inte får vila helt...Hoppas du snart blir kry. Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Å vad trist! Ingen höjdare ju.. Hoppas du kryar på Dig snabbt!! Då får vi väl höras i morgon kväll då kanske, och se om det blir nåt besök på torsdag =/

    SvaraRadera
  4. Krya på mig hälsningarna har nog hjälpt en anings. så tack tjejer och visst är huset toppen mysigt :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails