20100128

Tips igen


Det här med att spara pengar är faktiskt riktigt spännande........har hittat en toppen sida där man lätt kan jämföra en hel del vardagliga ting och det är ju toppen!
compricer.se heter sidan.

Men det går ju inte att spara på allt i vardagen....kläder är ju ett måste. Men då är det ju toppen när det går att fynda.
Och det är precis vad man kan göra hos Kullerbyttan I Karlskrona. Och just nu kan du fynda till extra braiga REApriser och helt fraktfritt ända fram till 100207!! Hur bra som helst ju......många kronor att spara!


3 kommentarer:

  1. Vad roligt att du är så inne på detta...jag vill hänga på. Fast för mig får det nog bli köpstopp på allt onödigt...gissar att jag skulle spara massor under ett år? Kan behövas eftersom jag är sjukskriven/halvtidstjänst(förmögenheten själv! )och handlar alldeles för mkt inredningsprylar...som tröst.
    Kram Milla & alla små spartips är ju kanon...det blir merpengar under ett år än man tror.

    SvaraRadera
  2. Måste bara påpeka att REA bara är bra om det råkar finnas något man ändå skulle ha. Annars leder det (iaf för mig ;) bara till att man handlar sånt man inte ska ha just bara för att det är billigt. Fast det är nog något som är typiskt mig. Jag borde heta "impulsköp" i andranamn.. Jag tror att jag ska skaffa mig en god man/överförmyndare som tar hand om mitt konto, och ger mig veckopeng om jag skött mig xD

    SvaraRadera
  3. Alla slantar är ju välkommna, stora som små i sparandets tecken.
    Jag har nummret till en toppen förmyndare och hans namn är OLA ;))

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails