20100121

Dagens Simon

Simon såg inte allt för hemsk ut när vi vaknade i morse, så vi beslutade att åka ut till öppna för en stunds socialt umgänge.
MEN när alla var mätta, påklädda och på väg ut genom ytterdörren.......ja då var det ingen som ville följa med längre.
Både Philip och Izabell hade nämligen insett att pappa skulle vara hemma .......HELT själv!
Så det blidde inget öppna för oss idag.....lite trist eftersom vi har varit dåliga på det sociala planet ett tag nu & det hade ju varit toppen att få prata lite vuxen snack en stund.
Men jag och Simon satte oss ändå i bilen och begav oss in till byn. Helghandlingen var ju ändå planerad och bilen stod redan ute och igång för att vara varm och go till avfärd.

Alltså blev det inte som tänkt idag, men dagen utvecklade sig ändå till att bli helt ok. Handlingen färdig, även lite blommor och dammsugspåsar inhandlades ute i byn.
Helgens sysslor är alltså räddade ;)

En liten Simon, som trots dykningen i golvet igår såg helt ok ut idag :)

4 kommentarer:

  1. Låter som en helt ok dag ändå...på min blogg dissas ingen. Fast jag lämnade en liten go present till dig i kommenatarsfältet under din kommentar.Kika in se?Kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Janeth, nu har du en till present hos mig-
    Du har en Award att hämta hos mig!Kram Milla

    SvaraRadera
  3. Skratt...jag visste inte att man kunde få en "snabbis" på banken? Skratt.Kram Milla

    SvaraRadera
  4. Haha, tack snälla söta, det var en toppen presten!
    Båda två var super presenter rättare sagt ;) Och du, snabbisar på banken är det bästa......

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails