20100120

God kväll

Jag har nu intagit sista stoppet innan sängen......en snabb surf runda......jag måste ju mätta min lilla hus"drog" som min härliga bloggvänn Milla utryckte sig ;).....men visst är det sant.
För aldrig tidigare har jag och sambon haft så mycket att disskutera.......OJ det där lät riktigt trist......självfallet har vi mycket att disskutera, men aldrig förr har det varit så offantligt mycket tankar och funderingar som nu.
Men Janeth har vänt och numera är hon inne på att det första objektet som vi tittade på och som fortfarande är till salu...... just det objektet, det vill Janeth bo i.

Kruxet är ju bara att älskade gubben är ju inte lika såld.......han är mera såld på det där dyra och pampiga.....alltså inte det där billiga och lite skruttiga........men jag är ju å andra sidan utrustad med både tålamod och en gnutta list, så det kan bli spännande detta.
Och under tiden vi kommer fram till en enväldigt beslut, ja då husletas det hela tiden......ifrån tidiga morgonen till sena kvällen......för det kan ju ha kommit in någonting nytt att titta på ;)

I morgon är det öppna dax för oss hoppas jag.......anledningen till att jag hoppas på det, är att Simon gjorde en dykning ner i golvet nu på kvällen. En ganska ordentlig dykning som resulterade i ett väldigt svullet öga som intog färgen blå.......hans utseende i morgonbitti får alltså avgöra huruvida om vi åker eller inte.

För ser sötisen ut så här, som han gjorde en gång i sommras. Ja då blir vi hemma i morgon.(vi vet ju fortfarande inte vad det var som orsakade det svullna ögat)

Men det visar sig i morgon, nu tackar jag för mig i kväll och önskar er alla en god natt!

2 kommentarer:

  1. Stackars liten, ser ut som en liten boxare.

    Hus; Spännande & surfa runt och leta, nästan halva nöjet. Anar att en kvinnas list kan övertala mannen...Gör en husbesiktning innan ni köper!! Värt varenda krona, ni vill nog inte ha jätteotäcka överraskningar.
    Antar att du redan vet; renorveringar tar alltid MYCKET längre tid än man tror, ifall det är mycket att göra på Hus?-ett.Ifall mannen "got a point" när han kikar på lite mer renorverade objekt?

    Skratt nu låter jag som värsta pekpinnen,skratt! Förlåt...men det är bara hjärtlig omtanke...eftersom jag själv tycker att renorveringen Här tar För mycket tid från annat i livet.

    Ta det som omtanke men absolut ingen pekpinne från en vän, kramar Milla

    SvaraRadera
  2. Men fy, stackaren!! Han måste ju landat på nåt annat än golvet ser det ut som. Odin hälsar att han tycker synd om!! Han vet hur det känns att dyka ner på golvet. Men han brukar landa på näsan eller munnen.. Hoppas det är bättre idag!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails