20100106

Snö yra

Hm, min födelsedag blev ju absolut inte vad jag hade väntat.
För efter att jag låg "pall" fram till klockan halv elva pga. den jobbiga yrsel......(som för övrigt troligen berodde på dåliga järnvärden) som avtog efter en akut järntablett.......så var det full rulle/hus ända in på kvällen.

Min söta kompis Annelie kom nämligen över med alla sina barn och med en prinsesstårta med mitt namn på :)........o jag blev så glad.
Hm, ja namnet gick ju åt rätt så snabbt ;)

För hur kul är det inte när man blir riktigt överraskad?! Jag blev super glad iallefall.......så det blev stort kalasande på 2 sorters tårtor, äppelpaj, bullar och småkakor.
Barnen lekte både inne och ute i det härliga Januari vädret som just nu bjuder på ett väldigt snöyrande.
På eftermiddagen kom Emma hem ifrån sin pappa....., hon hade både blommor, chocklad och receptbok med sig i present till mig........jag måtte ju ha varit en bra mamma :)
I samma veva knackade det på dörren och ett litet gulligt blomsterbud stod utanför dörren med en härlig tulpan bukett ifrån min mamma.
Vi avslutade dagen med att äta tacos och ännu ett par bitar tårta...........plus en liten nattamacka med nykokt julskinka när sambon kom hem vid 23 tiden.......livet är ju helt underbart!


Och stort tack för alla grattishälsningar ifrån närakära & vänner, både här och via telefon/sms......det värmer ju så mycket ;)

3 kommentarer:

  1. Vilken härlig avslutning på din dag. Låter härligt med alla överraskningar. Precis lagom.
    Ha det gott.Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Vad mysigt att dagen blev så bra trots den mindre bra början =)

    SvaraRadera
  3. Du är VECKANS BLOGG hos Tant!

    Hoppas att det är ok att jag citerat dig o att jag länkat till dig o din blogg (?) =)

    Grattis i efterskott på födelsedagen oxå!

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails