20100127

Nu så

Nu så dalar snön ner.......rätt så ordentligt. Och visst är det toppen mysigt......
Men planerna på att lillasyster Caroline och lilla Odin ska komma till oss i morgon, ja dom kanske snöar bort så att säga :(
Hur går det då med skåpstädningen?.......jo då den artar sig.
Liksom att månadens räkningar är innlagda där dom ska. Det är skönt......men mindre roligt när pengarna bara "rullar" iväg. Och på VAD undrar jag många gånger......tv, telefoner, modem & bilar....m.m.m.m......och vad ser jag?! Massor utav avgifter som bara knaprar pengar.
Men stora frågan ju om jag/vi kan undvara någon lyx vara......ja det återstår att se.
Hur som haver så är jag på en spartipsrunda.......ska bli intressant och se om jag hittar några braiga spartips.
Finns det kanske någon som sitter på en bra spartips sida så tipsa mig gärna....då blir jag glad ;)

3 kommentarer:

  1. Här slösas mest, så jag kan inte vara till så stor hjälp.Men tipsa gärna om du finner något.
    Kram från en snart insnöad.Milla:D

    SvaraRadera
  2. Ja dessvärre ser det ut som att dom planerna är insnöade =( Typiskt!!

    Det enda som hade fått mig att spara mer hade varit datorförbud, för det mesta jag handlar (förutom mat) det hittar jag på nätet..

    SvaraRadera
  3. Jag hittade faktiskt en del tips, men de kommer i senare inlägg.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails