20090624

........

Ringde precis till ett känt barntidnings förlag för att säga upp vårt medlemsskap.......
-Hejsan, jag skulle vilja säga upp mitt medlemsskap hos er.
-Okej, vad har du för medlemsnummer?
-xxxxxx-xx
-Okej, då har jag sagt upp det åt dig, men vi skulle gärna vilja veta varför du vill säga upp medlemsskapet :))
- Ja det är för att ingen av mina barn läser era tidningar, dom vill bara ha sakerna som medföljer.
-Okej, då förstår jag. Men vi skulle vilja ge er ett avslutningserbjudande som tack för den här tiden.
-Ja ha, men va bra........
-Ja visst, då är det 13 nummer utav tidningen för bara 349 kronor!
Men snälla, vad är det med dessa försäljare?!
Ja ja, får trösta mig med att jag i alle fall lyckades säga upp medlemsskapet, för det är inte alltid det lättaste. Men kan sätta en slant på att det nästa vecka ringer en "glad i hågen" försäljare som kommer försöka sälja en ny prenumeration till mig.........

3 kommentarer:

  1. Snacka om att fatta trögt! Varför skulle du vilja slänga ut 349 kronor för en tidning ingen läser?
    Kram ☺

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Vad roligt! Du säger upp medlemskapet, hon tackar och erbjuder dig ett nytt?! Dumma människa! :D

    SvaraRadera
  3. Segsliten & Jessica; Ibland blir man förundrad över vad en del har fått att tänka med......

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails