20090628

Söndags morgon

Varför en 5 barns mamma som är på semester sitter vid datorn kl 06.22 när barnen sover kan man ju undra. Men kan med ett enkelt ord tala om varför......;ALLERGI.
Så där ja dagens gnäll avklarat snabbt & smidigt, så var det sagt och så går vi vidare :))
Idag är det absolut inte lika fint väder ute som igår, inte ännu i alle fall.
Men hoppas på & håller tummarna för att molnen snart drar vidare och ger oss strand väder igen, men visst så länge det inte regnar så får det ju gärna vara molnigt i stället.
Tänkte bjuda på några bilder nu så här i halv lek på vår semester. Men som jag nämnt innan så är jag varken någon hejjare på att ta bilder, om jag över huvud taget kommer ihåg att slänga fram kameran X))

Frukostdags hos mormor innan det bär av till stranden!

Har en hel hög med orädda barn, som inte drar sig för att slänga sig ut i ett för mig ganska så kallt hav.


Även om "vissa" i familjen föredrar att göra som mamma......att sitta på stranden ;))

Nu ska här fixas & donas lite innan det är dags för frukostar och innan lek & badsugna barn vaknar.

Men önskar er alla en lugn & härlig söndag :))

2 kommentarer:

  1. Åhh, din söta lilla dotter har verkligen långt och vackert hår! :-)

    SvaraRadera
  2. Tumadre; Tack! Hon har verkligen ett hår som många berömmer, dock bokstavligen talat hatar min lilla tjej att borsta & att sätta upp detta svall i snodd, så det blir oftare än oftast oredigt :))

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails