20110105

Blogg frånvaro....

Jag har inte drabbats av varesig bloggtorka eller brutit något ben.
Inte heller utav någon begynnande 30+ kris....
Nej min bloggfrånvaro beror däremot utav att jag,
troligen drabbats av både foglossnings/trötthets syndrom,
blandat med en offantlig massa dålig sömn.
Det sistnämda skyller jag helt & hållet på 4 ÅRS TROTS!
Jag och älskade sambon sliter vårt hår och dagarna går åt att deppa.
VART tog den lyckliga/välbehövliga sömnen vägen?!?
För när en hysterisk 4 årig tös.....
skriker sig igenom kvällarna.....
ja då är tålamod ett eftertraktat bortsprunget byte =(

GE MIG STYRKA!!
Men men, tur är det dock......att jag idag fyller hela 32 ÅR.
För då är man klok, och har livserfarenhet......var det en vän som sa.
Så den här födelsedagen, har gått åt;
Till att klura ut nya ideèr på.
På hur vi nu ska tackla våra nya problem.........
Självklart så har vi knaprat tårta oxå =)

Vilket vi även gjorde igår,
när hela huset fylldes utav mina härliga syskon/syskonbarn & mamma/mormor.
Men idag, har det alltså varit en lugn dag, vilket behövs efter en stökig natt.
Älskade sambon, ska bjuda på mat idag.
Det är oxå välbehövligt och väldigt skönt att slippa fixa med själv.

Men nu ska jag avsluta den här rapporten,
med att önska er
en god fortsättning på den här härliga onsdagen.

KRAM TILL ER ALLA!

5 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! :-)

    Tröttheten är inte kul. Dessutom är du ju gravid så det är inte så konstigt.

    Själv tycker jag man snart går under av trötthet då barnen har lov. Är extra trött också av ett annat skäl...som inte riktigt är officiellt heller så jag skriver inget på min blogg! ;-)

    Men jag har gått in för att 2011 ska bli ett mycket bättre år jämfört med förra. Här har jag flera barn som är i värsta trotset men det kan ju bara bli bättre...eller hur?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åååååh tusen miljoner grattidkraaaaaaaaaaaaaaamar från Mallorca, sötis!!! Foglossning - fyyy sjuttsingen det är inget att leka med... Du får ta det lugnt ikväll och låta din darling sköta om dig hemma! Och vaddå 4 års trots???? Jag trodde det var 3 år trots, hahahah! Vi har Bianca som är 3 och hon är helt gaaalen ibland :D Men jag har tröstat mig med att hon snart fyller 4 och det ska vara över :D :D :D

    Ha en härlig onsdagskväll, födelsedag och hoppas att du få precis det du vill ha! Och så klart blir detta 2011 ett toppenår, sötis!

    Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

    SvaraRadera
  3. Jag hoppas middagen var god och att kvällen blir precis som Du önskar, det är ju Din dag i dag :) Förhoppningsvis sover lilla söta Izabell hela natten dessutom... tänk vilken finfin present det vore :)
    *kram* & än en gång GRATTIS min kära vän.
    Åsa

    SvaraRadera
  4. Man får gratulera på födelsedagen ;))
    Jo, tack! Trots!!! det har vi här också. Tänk om man hade bara 50% av den energin som dom små gör av med ;)
    Kramiz och ha en fin kväll

    SvaraRadera
  5. Grattis igen! Gött att bli bjuden på mat, kan vara värt hur mycket som helst om man är så trött! Jag har ju en grej jag hade velat att du provade (just för att du är trött), men jag har inte gett mig på att presentera den för dig eftersom jag tror att du ALDRIG hade gjort det ändå.. =/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails