20110117

MÅNDAG!

Det är ju klart, att det har varit en helg med massor av tankar.
En helg som varit väldigt ledsam & eftertänksam,
men ändå en härlig helg.
För så är det; För även om tiden just stannar en stund...
Så måste ju allt gå vidare.
Men man hoppas ju ändå, att man blir lite klokare........
För även om man aldrig vänjer sig vid dessa jobbiga situationer,
så hoppas man att man blir lite mera tacksam,
över allt det fina man har i livet.
Hur som haver, så har helgen bjudit på olika känslor & kontraster....
Snö yra den ena dagen och med regn den andra dagen.

Men det var ingenting som hindrade när familjen blev sugna på en skogs dag =)
Så efter att ha packat nödvändigheter, så bar det av......
Men vi har ju lyxet,
att inte behöva gå så långt...eftersom vi redan bor i vår egna skog.

Lunchen, ja den ordnade pappa/sambo och storebror!

Lillebror & mellanbror njöt för fulla munnar.......


Vilket även Izabell gjorde!

Vi hade helt klart en toppen dag!
Inte ens efterrätt fattades...
för grillad skumtomte var ju HUR gott som helst! Men en sak fattades....
Emma, som var hos sin pappa den här helgen =(
Men men, vi är ju en familj som älskar utflykter....så det går ju "fler" tåg.

Och med detta,
önskar jag nu alla en härlig MÅNDAG!

9 kommentarer:

  1. Vilken mysig skogsutflykt :)

    SvaraRadera
  2. Åh så härligt! Underbara bilder!
    Här blev vi inne och tog hand om lille magsjuka Melvin :(
    Hopppas du får en fin måndag.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ser jättemysigt ut! :)

    Du! När ska bebisen komma? Eller rättare sagt när är BF? (Bebisen kommer ju när den vill...) Tänkt på det ett bra tag nu men glömt fråga!

    SvaraRadera
  4. Vad mysig helgen verkar ha blivit ändå! Vi har "utflyktat" till Öppna idag. Nog så äventyrligt för vår lilla familj som är sämre på det där med utflykter ^^

    SvaraRadera
  5. Vilken härlig vinterhelg!

    Det är ju precis som du säger, livet går vidare! Och det måste det ju göra! Men visst är det hemskt när människor man tycker om går bort, särskilt när de lämnar små barn efter sig. Känns som man har varit på alldeles för många hemska begravningar... Men som sagt, livet för oss som är kvar måste gå vidare och vi måste försöka njuta av det på bästa sätt!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Ååååå SÅ härligt och kul med bilder, tack för att Du delar med Dig och gör min dag så mycket bättre.

    Här går det upp & ner, mycket uppförsbackar just nu i mitt liv :(
    Natten till lördag körde J & C på tok med chevan, inga direkta personskador, J slog ut två tänder :( men chevan är totalt skrot.

    Ha en bra fortsättning på måndagen, nu ska jag vila lite innan jag ska hämta Elin på dagis kl 14.30 *kram* Åsa

    SvaraRadera
  7. Ser supermysigt ut...
    Ha en braig måndag.
    Kram Milla

    SvaraRadera
  8. Jag som har tandläkar-fobi av värsta sort och helst inte går dit mår fysiskt illa när jag tänker på hur otäckt det måste bli nu när de ska få ordning på de utslagna tänderna, den ena gick tydligen av på hälften *ryser* och den andra har väl bara roten kvar eller något sådant.

    Eftersom det inte blev några större personskador så kan jag utan dåligt samvete gnälla över att chevan numera är skrot, så onödigt liksom, vi är ju i behov av två bilar... det känns i plånboken.

    *kram* Åsa

    SvaraRadera
  9. Jo tack, jag försöker skapa en svärmorsdröm ;) Frågan är om nån försökte skapa nån åt mig för 30-40 år sen, och hur jag gör för att träffa honom?
    Kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails